In veel organisaties is de beoordelingscyclus een tijdrovend ‘moetje’. Dat roept vooral weerstand en frustratie op. Veel organisaties zetten daarom vol in op Het Goede Gesprek voor de continue dialoog met hun medewerkers. In dit webinar krijg je concrete tips hoe je een continue dialoog kunt creëren voor betere prestaties en hogere betrokkenheid en wat dit vraagt van medewerkers, leidinggevenden en HR.
De klassieke beoordelingscyclus staat vaak los van de dagelijkse praktijk. De focus ligt op afrekenen, het management is leidend en er is maar weinig initiatief. Logisch dat veel organisaties hiervan af willen. Maar wat komt daarvoor in de plaats? Het Goede Gesprek!
De grote vraag is natuurlijk hoe je Het Goede Gesprek succesvol borgt in jouw organisatie.
De essentie van een goed gesprek is dat het de prestaties en betrokkenheid van medewerkers en teams verhoogd. Het zou dan ook altijd moeten leiden tot:
“Dialog geeft veel weg en elke HR manager heeft iets aan dit webinar!”
Mart Blom – Adviesburo Bloem
In dit webinar bespreekt Jesse van Woerden de belangrijkste elementen van Het Goede Gesprek. We staan stil bij de houding die nodig is om een goed gesprek te voeren en wat vooral wel en niet werkt. En uiteraard laten we ook zien hoe je dit Het Goede Gesprek met moderne technologie kunt ondersteunen.
Contact
Medewerkers
Personeelsbeleid
Performance
Ontdek alle functies en ervaar zelf de voordelen.
Ontvang de beste artikelen, e-books, tools en video’s over het vernieuwen van de HR-cyclus.