Klantcase

SPAR verbetert het goede gesprek

SPAR wilde de betrokkenheid van de medewerkers vergroten en het goede gesprek verbeteren. Met Dialog ontstaat een mooie dialoog tussen de leidinggevende en de medewerker waarbij beiden evenveel verantwoordelijkheid nemen.

Klantcase
0 %
Actieve medewerkers
0 %
Medewerkers met plan
0
Doelen gesteld
Play Video

Waarom Dialog?

Usability

Gebruikersgemak

“SPAR belooft aan de consument om het leven een beetje makkelijker te maken en dat is precies wat Dialog ook doet voor onze medewerkers."

Het goede gesprek

“Dialog helpt het goede gesprek te verbeteren waardoor er een echte dialoog ontstaat tussen de leidinggevende en de medewerker.”

Vergroot betrokkenheid

“Omdat je de doelen samen opstelt, zijn ze realistischer en heb je als medewerker meer enthousiasme om ze te halen.”

“We hebben het proces om Dialog te implementeren als zeer prettig ervaren. Het was bijna plug-and-play. Dat belooft iedereen, maar in dit geval was het ook echt zo.”

Marie-José Rutten – Directeur HR en organisatie-ontwikkeling

Bekijk andere klantcases

Gemeente Venray

Zo bracht Gemeente Venray de constructieve dialoog op gang.

MET ggz

Zo bracht MET ggz de constructieve dialoog op gang.

Schouten & Nelissen

Zo maakt Schouten & Nelissen klanten én medewerkers sterker

KNVB

KNVB maakt medewerkers eigenaar van ontwikkeling

Ontdek ons platform

Ontdek alle functies en ervaar zelf de voordelen.

Registreer nu voor de gratis klikbare demo!

Toolbox 'Vernieuw je HR-cyclus'

Ontvang de beste artikelen, e-books, tools en video’s over het vernieuwen van de HR-cyclus.

Download de gratis toolbox nu!

Toolbox 'Vernieuw je HR-cyclus'